Egy cég megítélése kívülről sok szempontból lehetséges. A pénzügyi stabilitás, dolgozói elégedettség, beszállítói megbízhatóság mind-mind alkotnak egy összképet, amelyek hitelessé tehetnek egy szervezetet. Az, hogy Design Management Díjra érdemes legyen egy társaság egy új megközelítés, egy új nézőpont szükséges. Egy számokkal nem mérhető eredmény, ami egy megfoghatatlan tudást feltételez az adott cég vezetőiről.
Koncepciónk azt a varázslatos tudást próbálja megragadni, ami egy nagyon összetett struktúrát kívülről kristálytiszta szerkezetként képes láttatni. A grafikai arculatot az anamorfózisra építettük. Egy különleges szerkezetet modelleztünk, ami az egyik nézőpontból egy DM ligatúrát ábrázol. A logó térbeli verziója egy meghökkentő forma, ami alkalmas arra, hogy egy díj legyen belőle, nem csupán egy kétdimenziós védjegy.