Opera Gin
2019 évben Red Dot Brand and Communication Award versenyen indítottuk az Opera Gin Budapest csomagolását, mellyel csapatunk megnyerte a második Red Dot díját.
Az Opera Gin nevét a neoreneszánsz stílusú Magyar Állami Operaházról kapta, mely Budapest egyik ékköve az Andrássy úton. A ginfőzőt alapító Dámossy Bálint családja több generáció óta él az Operaház közvetlen szomszédságában, ahol első próbafőzéseit végezte.
Ez a személyes kötődés, valamint a gin ízvilágát adó tizenegy fűszer közös jellemvonása - a teátrális gazdagság - indokolta tudatos döntésünket, hogy szakítottunk a Rams féle alapelvekkel és a tervezés során az épületre és műfajra szintén jellemző túldíszítettséget alkalmaztuk.
MINIMAL MAXIMAL
A címke minden motívuma másodlagos jelentéstartalommal bír, mely őszinte, kimunkált és hiteles történetet épít a márka mögé. A tradicionális ital párlásánál alkalmazott innovatív szemléletet a grafikában a modern és klasszikus elemek harmonikus egyensúlya testesíti meg.